דיל לסרי לנקה במחיר הכי טוב בחודש יוני

לא פשוט למצוא דילים במחירים טובים ומיוחד בכל הקשור אל דילים לסרי לנקה. המסלול הבא מציג עבורכם מסלול במחיר הטוב ביותר – שמתאים לכל אחד בכל גיל. כך שאם אתם רוצים לצאת אל סרי לנקה במחיר משתלם – זה ללא ספק דיל לסרי לנקה המתאים עבורכם.

היום הראשון
את תחילת המסע שלנו נתחיל בקולמבו, כל נופש בסרי לנקה אמור להתחיל בעיר הקסומה הזאת. קולומבו – Colombo תראה לכם בצורה הטובה ביותר את החיים הפשוטים של התושבים בעיר, שמנהלים חיי מסחר אך במקביל גם צניעות והסתפקות במועט. לעת ערב נעשה את דרכנו לכיוון המשולש התרבותי, שם גם נלון.

היום השני
ברור ששמעתם כי טיול לסרי לנקה כולל בתוכו גם חוויה תרבותית, את היום השני נקדיש בעיקר לתרבות. בתוך דמבולה – Dambulla תמצאו מערות נזירים הכוללות בתוכם ציורי קיר עוצרי נשימה, כל ציור בעל משמעות מיוחדת משלו. על מנת שנוכל ליהנות מהחוויה נצטרך לעלות כ-500 מדרגות תלולות. לאחר מכן ניסע אל העיר השנייה בגודלה בסרי לנקה, הלא היא העיר קנדי – Kandy. סרילנקה ידועה כיצואנים של תה, ובמהלך הסיור בעיר נבחין במפעלי תה שהופכים את המדינה לשם גדול בתחום.

היום השלישי
אם אתם רוצים קצת הנאה כמו כל חופשה לסרי לנקה, ביום השלישי אנו נבקר בספרי של מינריה – Menara. במהלך הביקור בספארי יתלווה אלינו מדריך מקומי שילווה אותנו לאורך כל היום. בספארי נבחין בחיות מסוגים שונים הנמצאות אך ורק בסרי לנקה.

היום הרביעי
לא סתם אמרנו כי מדובר בטיול לכל אחד, ביום הרביעי נבצע טיולים רגליים באזור האפוטלה. אלה מכם שלא ירצו לבצע הליכות מרובות, יוכלו לנוח במלון או לנפוש על חוף הים הקסום של סרי לנקה.

היום החמישי
היום החמישי מתאים בעיקר לכל אלה שחובבים אקסטרים, את היום נבלה בעיר קיטאגולה – Kitulgala. העיר ידועה בעיקר בזכות חווית הרפטינג שהיא מספקת לתיירים המגיעים אליה. נופש סרי לנקה במפלים הגועשים ובמים הזורמים בעוצמה, מתאימים בעיקר לקהל הצעיר – לכאלה שאין בהם פחד.

היום השישי
את היום הלפני אחרון שלנו נבלה בעיקר בצפייה בנופים של סרילנקה. טיול לסרילנקה לא יהיה שלם ללא צפייה ביופי הקסום שהיא מציעה למבקרים בה. לכן במהלך היום השישי נראה את ההרים החופים המרהיבים של האי הקסום הזה, מעת לעת נבצע עצירות להתרעננות ושוטטות בעיירות הציוריות הפרוסות לכל אורך החוף.

היום השביעי
זהו היום האחרון של הטיול שלנו, בבוקר עוד נספיק לנוח ולהסתובב ברחבי החוף של אונה ואטונה. אך לעת ערב נבצע העברה אל נמל התעופה של סרי לנקה, ומשם נטוס בחזרה לארץ לאחר טיול מהנה ומלא בחוויות. תזכרו כי טיול שמתאים לכולם לסרי לנקה זה לא דבר שקשה למצוא.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך