טיול אתגרי בסרי לנקה – 6 ימים

כל טיול לסרילנקה יכול להיות חווית אקסטרים עוצרת נשימה, כזאת שתזכרו זמן רב ותגרום לכם לזכור כל רגע בטיול. בעת טיול בתוך סרי לנקה יש לכם אפשרות לבחור מבין חוויות אקסטרים רבות, ולכן אנו מציעים לכם מגוון של אפשרויות לטיולי אקסטרים, שהבחירה שלכם תהיה קלה יותר ונוחה יותר ממה שנדמה לכם.

היום הראשון
עם הנחיתה שלנו בסרי לנקה,נעשה את דרכנו אל נגומבו, בה נמצא אחד משווקי הדגים הגדולים ביותר במזרח – סרילנקה ידועה בתור אחת מהמדינות שבהן ענף הדייג הוא הפעיל ביותר, ותושבים מערים רבות רואים בדייג כמקור הפרנסה הראשי של משפחתם. לאחר מכן ניסע אל פינוואלה ונבקר בבית היתומים לפילים, אחת מהחוויות הגדולות ביותר בכל טיול לסרי לנקה. במהלך הביקור תוכלו לטפל בפילים הקטנים וכמובן ללטף ולהאכיל אותם בעזרתו של מדריך מוסמך.

היום השני
את היום השני שלנו בסרי לנקה, נקדיש לראפטינג בקיטוגלה – מדובר בראפטינג בלב הג’ונגל, וחוויה עוצרת נשימה עבור אנשים בכל שכבות הגילאים. לאחר שנהנה מהראפטינג, ונאכל ארוחת צהריים בקרבת מקום – נעשה את דרכנו אל סינהרגה שכל חופשה בסרי לנקה חייבת לעבור בשמורת יערות הגשם בעיר הזאת. לעת ערב נעשה את דרכנו למלון.

היום השלישי
לאחר שנחנו במלון, את היום השלישי נבלה בטרק ביערות הגשם של סרילנקה שהפכו להיות מהידועיםביותר בעולם לכל חובבי האקסטרים. במהלך הטיול נראה עצים שמטפסים לגבהים עצומים, וצמחים נדירים במיוחד שתוכלו לראות אך ורק בטיול טרקים כחלק מאותו נופש בסרי לנקה. כמובן שבמהלך הסיור נעצור במקומות חשובים על מנת שתוכלו להתרשם מהנוף.

היום הרביעי
אם אתם אוהבים לטפס לגובה, היום הזה הוא היום המושלם עבורכם. ביום הרביעי ניסע לרמת הורטון שמגיעה לגובה של 2000 מטר (בגובה זהה להר החרמון שלנו). בהר הורטון תוכלו לראות שמורות טבע ייחודיות הכוללות בתוכם צמחים וחיות נדירים במיוחד שרק טיולים לסרילנקה יכולים להציע לכם.

היום החמישי
אם אתם חובבי בישול וקונדטוריה ביחד עם אקסטרים, ביום החמישי נבקר במטלה שבה נמצאים חוות התבלינים הגדולות ביותר בסרי לנקה. אם אתם חלמתם להגיע אל סרי לנקה בשביל לקבל דברים שניתן למצוא רק במדינה הזאת – ללא ספק התבלינים שיש בסרי לנקה הם ייחודיים רק לתושבי המקום ולאורחים המגיעים ממקומות שונים.

היום השישי
זהו יומנו האחרון בסרי לנקה, אך לפני שנעשה את דרכנו אל נמל התעופה – נבקר בעיר קאנדי כסוג של סגירת מעגל. במהלך היום נבקר בשווקים ובחנויות שהופכות את העיר להיות אחת מהערים השוקקות ביותר בסרי לנקה. לאחר שנקנה מזכרות וחפצים, נעשה את הדרך לנמל התעופה ומשם את הדרך לישראל. הטיול אומנם קצר מבחינת כמות הימים אך העוצמה בו וכמות החוויות היא עוצרת נשימה. אל תפספסו את הטיול הזה אם אתם חובבי אקסטרים.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך