טיול מאורגן לסרי לנקה – 6 ימים, 5 לילות

על מנת שתוכלו ליהנות מכל הדברים הנהדרים שיכול טיול מאורגן לסרי לנקה להציע, מוטב שתעזרו בחברה שתספק לכם את המסלול הטוב ביותר – כי לא כל טיול לסרי לנקה יהיה מושלם עבורכם, לכן אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בכל הקשור לתכנון של המסלול שלכם. אם אתם מחפשים חופשה לסרי לנקה, אין יותר טוב מאשר טיול מאורגן – בשביל לראות את סרי לנקה לאורכה ולרוחבה.

היום הראשון
זהו יומכם הראשון בסרי לנקה, ועל מנת שנוכל להתחיל את הטיול לסרי לנקה בצורה הטובה ביותר – נבקר בעיר נגומבו – Negombo שהיא אחת מעיירות הדייג המפורסמות ביותר בסרי לנקה. במהלך הסיור נוכל לצפות במקומיים עוסקים במלאכת הדייג, וכמו כל חופשה בסרי לנקה נאכל במסעדות מקומיות טובות ואיכותיות. לאחר מכן נעשה את דרכנו אל דמבולה – Dambulla שם נוכל לצפות במערות הנטיפים הגדולות ביותר בסרי לנקה. טיולים לסרילנקה הם חוויות תרבות שתזכרו לכל חייכם.

היום השני
נופש בסרי לנקה חייב להכיל בתוכו גם חוויות תרבותיות עשירות במיוחד, ולכן ביום השני ניסע אל סיגרייה – Sigiriya בה נמצא מצודת האריה, אחד מאתרי התיירות הגדולים ביותר בסרי לנקה. מדובר במצודה שנבנתה לפני שנים רבות, וכל טיול אל סרי לנקה עובר דרכה, מהמצודה נשארו רק הרגליים של האריה – אך עדיין מדובר באתר תיירות גדול במיוחד. לעת ערב נחזור למלון וינתן לכם זמן חופשי לקניות וסידורים.

היום השלישי
אי אפשר לנסוע לסרי לנקה, מבלי לבקר בעיר קאנדי – Kandy הידועה בעיר בזכות חוות התבלינים שהפכו את העיר להיות אחת מהמתיירות ביותר בסרי לנקה. טיול סרי לנקה יכול להוות עבורכם ערך מוסף, כך גם הטיול לעיר קאנדי שתלמד אתכם כיצד המקומיים מייצרים תבלינים מסוגים שונים, ואיך המקומיים הפכו את התחביב לפרנסה העיקרית של משפחתם. בערב נבצע סיור בעיר עצמה, ונבקר ברחובות העיר.

היום הרביעי
את הטיול הקסום שלנו לסרי לנקה, נמשיך בנסיעה לעיר פארדניה – Peradeniya ולגני פארדניה הקסומים – חוויה שללא ספק תשדרג את הטיול שלנו לסרי לנקה. במהלך היום נראה חיות שטרם ראינו, וכמובן צמחים ססגוניים שיוסיפו המון צבע ומצב רוח להיום שלנו.

היום החמישי
סרי לנקה חופשות לא דבר קשה למצוא, בטח אם אתם רוצים חופשה מרגיעה ללא דברים מיוחדים. היום החמישי יהיה יום חופשי, בו תוכלו ליהנות מכל מה שסרי לנקה מציעה לתיירים בה. סרילנקה מציעה חופי ים מרהיבים ומסעדות איכותיות שהפכו אותה להיות אחת מהמדינות האהובות ביותר על תיירים.

היום השישי
זהו סוף המסע שלנו, ולאחר שבבוקר נחזור אל העיר קאנדי על מנת שנסייר בה עוד קצת. אחה”צ ניסע אל שדה התעופה ומשם נעשה את דרכנו בחזרה לארץ. אומנם זה סוף המסע שלנו, אך החוויות ישארו איתנו כל החיים – בזה אין לנו ספק.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך