טיול מאורגן לסרי לנקה 8 ימים

ברוכים הבאים לאי המדהים סרי לנקה. נופים מדהימים, תרבות שונה, בעלי חיים מיוחדים, שקט ושלווה שעוטפים את האי סרי לנקה. טיול מאורגן לסרי לנקה מאפשר להכיר את האי בצורה מסודרת בהדרכת מדריכים דוברי אנגלית או עברית.

היום הראשון
נפתח את טיול מאורגן לסרי לנקה הבלתי נשכח שלנו בנגומבו עיר הדייגים המפורסמת הקרובה לשדה התעופה. סרילנקה ידועה כאחד ממקומות הדייג המרכזיים בעולם. שם נוכל לחזות בסוחרים המחכים לסירות הדייגים שישובו ממסע הדייג שלהם לראות את השלל שעלה בחכתם. משם נמשיך בטיול שלנו לפינאוולה ונוכל לראות בשעות הבוקר ואחר הצהריים שיירות של פילים גדולים וקטנים הולכים לנהר להתרחץ ולראות את הצוות מאכיל את הפילונים בחלב. משם נמשיך בדרך לעיר דמבולה, עיר חובה בכל טיול לסרילנקה. בדמבולה נוכל למצוא את מערות הנזירים, מערות ענקיות עם ציורים על הקירות ופסלי ענק של בודהה. נסיים את היום הראשון בלינה בדמבולה.

היום השני
כעת אנחנו בתוך המשולש התרבותי של סרילנקה ועלינו ללמוד מעט על תושבי המקום. היום נסייר בכפר שאליו נגיע דרך שייט בנהר המוקף שדות אורז מדהימים וניסע בעגלה רתומה לשוורים איתה נסייר בכפר. משם ממשיכים בטיפוס של 1200 מדרגות במעלה צוק סיגריה כדי לראות את נוף הג’ונגל המדהים. טיול לסרי לנקה שלנו רק מתחיל. נסיים את היום ברכיבה מרגיעה ונעימה על פילים לאורך הנהר.

היום השלישי
מעבר להיותה ידועה בייצור הדגים שלה, סרילנקה ידועה גם בתבלינים שלה. נעזוב היום את דמבולה ונסע דרומה לכיוון העיר קנדי. בדרך נעצור בחממות לגידול תבלינים. במקום נקבל הסברים על שימושיהם השונים של התבלינים. משם נמשיך לקנדי. קנדי שימשה פעם את משכנם את מלכי המדינה העתיקה. נסייר בכמה אתרים מרכזיים וביניהם מקדש השן. הוא נקרא כך כי הבודהיסטים חושבים כי שן של בודהה מוחזקת במקום. נסיים את היום במופע ריקוד מסורתי בעיר.

היום הרביעי
היום נצא לראות את גני פראדניה היפיפיים שם יש אוסף מדהים של צמחים ובעלי חיים המסתובבים חופשי במקום. אין טיול בסרי לנקה שלא עובר בגנים הבוטניים המדהימים של קנדי. במהלך היום נגיע גם לאזורי גידול וקטיף התה, נפגוש את הנשים העובדות במטעים ונשמע מהן אודות הקטיף.

היום החמישי
חבילות נופש ירח דבש הן מתאימות בול לאי סרילנקה. אחרי שעברנו את הגנים הבוטנים הרומנטיים ואת מטעי התה נמשיך משם לראות אחוזות גדולות וסיורים בין נופים מרהיבים, בין העיר הקסומה אלה, דרך מפלי ראוונה ונסיים לאזור אודה וולה.

היום השישי
הבוקר נצא מוקדם לשמורת הטבע לראות את בעלי החיים לפני שיברחו למקומות המסתור שלהן מפני השמש והחום. שנסיים שם נמשיך אל עבר החופים הדרומיים הקסומים של סרילנקה. נמשיך משם לעיר גול, נעבור במגדלור, במבצר ההולנדי ועוד…

היום השביעי
יום אחד לפני אחרון הטיול לסרילנקה עומד להסתיים ומרגיש לנו כאילו אנחנו רוצים להספיק ולראות עוד. נעבור היום לאורך החוף ונראה עוד מספר אטרקציות מגניבות כמו חוות צבי הים ומשם נמשיך לעיר הבירה של סרילנקה – קולומבו. בקולמבו נבקר במספר מקומות מרכזיים בעיר ונלון שם.

היום השמיני
בשעות הבוקר אנו מתארגנים ויוצאים לשדה התעופה, אומרים תודה ושלום לסרי לנקה הקסומה ומשאירים לעצמנו טעם של עוד לטיול הבא שלנו.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך