נופש בסרי לנקה – לא רק בטן גב

אם אתם חולמים על חופשה בסרי לנקה, חופשה שרואים רק בתוכניות הטלוויזיה – אנו שמחים לבשר לכם כי אצלנו תוכלו לבנות את החופשה החלומית שלכם, ביחד עם טיול לסרילנקה. נופש בסרי לנקה יאפשר לכם לבנות את החופשה האולטימטיבית עבורכם, כזאת שתכלול בתוכה גם חוויות וגם אפשרות למנוחה ולמילוי כוחות לקראת ההמשך.

חוויות בבית היתומים לפילים
כל נופש בסרי לנקה, מתחיל בבית היתומים לפילים – בית היתומים נמצא בעיירה פינוולה – Pinnawela שנמצאת ממש על גדות אחד מהנהרות המפורסמים ביותר של סרי לנקה. אם אתם רוצים לראות את הפילים בסביבתם הטבעית, זוהי ההזדמנות הטובה ביותר שלכם לעשות זאת. מדובר בכמעט 100 פילים שמטופלים בבית יתומים מיוחד שנבנה עבורם, במהלך הטיול תוכלו ללטף את הפילים ולהאכיל את הפילים הקטנים. מדובר בחוויה המתאימה לכל המשפחה, כזאת שתוכלו למצוא רק במהלך טיול לסרילנקה.

מנוחה בחופי חופי ברוואלה – Beruwala  ו- בנטוטה – Bentota
אם אתם רוצים להפוך את הטיול שלכם אל סרי לנקה למהנה אך מרגיע, יש לנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. האי הקסום הזה התברך בחופים מרהיבים ביופיים, ואנו ניקח אתכם ליהנות מחופשת בטן גב בשני חופים מהטובים ביותר בסרי לנקה, חוף ברוואלה וחוף בנטוטה הממוקמים בדרומה של סרילנקה. אם אתם מחפשים בתוך סרי לנקה נופש אמיתי החופים האלה זה היעד המושלם, הם מציעים שלל אטראקציות ומנוחה בו זמנית.

סיור בספארי ובג’ונגלים של סרי לנקה
אם אתם פחות הטיפוסים שרוצים לשהות במלון במהלך כל הטיול שלנו לסרי לנקה, יש לנו הצעה עבורכם – טיול סרי לנקה המתבסס על סיורים בג’ונגלים ובספאריים המקיפים את המדינה. החיות הנמצאות בסרי לנקה הן מיוחדות, כאלה שתוכלו למצוא רק באזור הזה של היבשת. ולכן גם אם אתם מטיילים לעיתים תכופות בגני חיות במקומות שונים ברחבי העולם – אם אתם מחפשים בתוך סרי לנקה חבילת נופש שיגרמו לכם לזכור את הטיול לזמן רב – ביקור בספארי ובג’ונגלים הפראיים שלה ביחד עם מדריכים ותושבים מקומיים יהפכו את הטיול שלהם להרבה יותר מיוחד.

ביקור באתרי התרבות המיוחדים בסרי לנקה
אם ישנה חוויה שתוכלו לספוג אך ורק במהלך טיול לסרי לנקה, זה מפגש חד פעמי ועוצר נשימה עם הדת הבודהיסטית. מדובר באחת הדתות הדומיננטיות ביותר בסרי לנקה, ובמדינה פזורים עשרות רבות של מקדשים ומקומות קדושים לבודהיסטים. במהלך הסיור נבקר בכל אחד מאותם מקומות, שמכיל סיפור ייחודי עבורו – המבסס את מעמדו כמקום קדוש. אם אתם מחפשים בתוך סרי לנקה חופשות מיוחדות עם גוון מיוחד – מפגש עם הדת הבודהיסטית יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים. כמובן שכל העת יתלווה אלינו מדריכים מקומיים שיספרו לנו מעט אודות האזור ואודות הדת המיוחדת הזאת.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך