אוכל טעים וחוויה של פעם בחיים

היי לכולם קראתי בהרבה מאוד פורומים על סרילנקה, ובתור אחת שהייתה שם אני חייבת לפרגן להם על האוכל שלהם. אני אוהבת חריף. והאי הזה הוא בדיוק מה שחיפשתי, חוויה קולינארית מדהימה. בקולומבו הכרתי את הפאבים ובתי הקפה מהטובים שהייתי באם, אני מדברת איתכם על מוסיקה משגעת, מוסיקה מקומית ומרגיעה עם ריקודים ולהקות כאלה ואחרות שמגיעות כדיי להנעים את ליבם של התיירים. האי בכלל מוכר מאוד מתיירותי זו היא הפרנסה העיקרית שלהם בין מטעיי התה בדרום, אפשר ליהנות מטעימות משקראות ואושר עילאי. באמת אחד המקומות הקסומים בעולם.

כמובן התיירים שם הם דבר בולט והמקומיים מתעקשים שכל תייר ייכנס לבית העסק שלהם (הם מעולים בלהתמקח), אבל החוויה מדהימה. ממליצה לכם מאוד על קולומבו, שהיא עיר הבירה של האי סרילנקה, מדהימה ומלאה בהרפתקאות, אם אתם מחפשים שקט ושלווה זה כמובן בחופים דם יתקיים הנופש המושלם באי סרילנקה, יותר לכיוון דרום, אבל אם אתם אוהבים אקשן ואנשים, ולאו דווקא חיות קולמבו היא המקום בשבילכם ובשביל הבטן שלכם.
סרי לנקה היא מדינה שהיא מאוד תוססת ומלאת חיים וחוויות, כמובן שהחיות הפראיות שם נראות כאילו יצאו עכשיו מאיזה ערוץ טבע כזה או אחר, והשקט שאתה מקבל באזור הג’ונגלים הוא מדהים ומרגיע. אני ממליצה לכם לנסוע ולבקר במדינה שהיא חד פעמית, אטרקציות אין סופיות וכמובן אנשים נחמדים עד מאוד, והעלות של השהייה שם זולה ומשתלמת אז אם אתם מחפשים אטרקציה מדהימה ובעלות אחראית – טיול בסרילנקה.

מאת: נועם