טיול ירח דבש בסרי לנקה – 7 ימים

ירח דבש בסרי לנקה בהחלט יכולה להיות אחת מהאופציות העדיפות עליכם. עבור כל זוג טרי שמתחיל את חיי הנישואים שלכם סרי לנקה ירח דבש מביא להם הזדמנות לצבור חוויות משותפות כבר בתחילת הנישואים. טיולים לסרילנקה המיועדים לירח דבש הם ייחודיים, כאלה שרק זוגות בתחילת הקשר יוכלו להפיק מהם את מירב התועלת. אנו מציעים מספר רב של חבילות נופש ירח דבש לקהל לקוחותינו.

היום הראשון

אין כמו לפתוח את חופשת ירח דבש בסרי לנקה בעיר בלפיטיה – Balapitiya, מלאה במקומות שיכולים להיות רומנטיים במיוחד – אך בלפיטיה תפתח את הטיול שלנו ברגל ימין. במהלך הסיור נשוטט במפלים ובאגמים היפים המייחדים את העיר הזאת. לעת ערב נחזור למלון, שם תוכלו לצאת לארוחה רומנטית באחד מהפאבים המקומיים.

היום השני

ביום השני ניסע אל קיטאגולה – Kitulgala, במהלך היום נבלה מחוויית שייט זוגית – ולזוגות האמיצים שבניכם אנו נספק גם חווית ראפטינג זוגית ומאתגרת במיוחד. ירח דבש בסרי לנקה לא יכול להיות שלם ללא קצת אקסטרים, ולכן אם אתם רוצים ליהנות מחוויית אקסטרים שתבחן את היחסים בניכם כבר בירח הדבש. לעת ערב נחזור בחזרה למלון למנוחה.

היום השלישי

אם אתם אוהבים חיות ובעלי חיים, היום הזה מושלם עבורכם כזוג. בבוקר ניסע אל מינריה – Menara שם נמצא הספארי של סרילנקה. במהלך הסיור נוכל להתרשם מחיות עוצרות נשימה, כאלה שתוכלו לפגוש אך ורק בגן החיות הזה. נאכיל את החיות ונראה כיצד מטפלים בהם, בערב נעשה סיור בעיר ונתארח בבתי קפה מקומיים.

היום הרביעי

את היום הרביעי נקדיש לחופי הים שיש בסרי לנקה. ובמהלך הסיור על רצועת החוף נעצור בחופי ברוואלה –       Beruwala וגם בנטוטה Bentota – הידועים בצמד החופים היפים והבתוליים ביותר שיש בסרי לנקה. ירח דבש בסרי לנקה חייב לעבור בחופי הים שלה, הם מוסיפים רומנטיקה למערכת היחסים – והופכים את האווירה להרבה יותר טובה גם להמשך הטיול.

היום החמישי

ביום החמישי של סרי לנקה ירח דבש ניסע לעיר הבירה, קולומבו – Colombo בה ניתן לכם מעט זמן איכות בינכם לבין עצמכם. במהלך היום תוכלו להתרשם מהחנויות היוקרתיות המהדרות את העיר, או מנגד להסתובב במסעדות ובבתי הקפה האיכותיים שיש בעיר. בערב תינתן לכם האפשרות להצטרף לסיור בעיר, כך שתוכלו להכיר אותה טוב יותר.

היום השישי

את היום האחרון שלנו בסרי לנקה נבלה בעיר קאנדי – Kandy, שבה נמצאים חוות התבלינים הגדולות ביותר בסרי לנקה. במהלך הסיור תוכלו לראות איך המקומיים מייצרים את התבלינים שלהם מאפס, וכמובן אם תרצו תוכלו להעשיר את המטבח הביתי שלכם. טיול סרי לנקה יכול להוסיף לכם לא מעט חוויות גם בתחום הקולינריה.

היום השביעי

כאן מסתיים הטיול סרי לנקה ירח דבש, חופשה שיכולה להפוך את הזוגיות שלכם לנופש חלומי באחת מהמדינות היפות והמעניינות ביותר בעולם נכון להיום.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך