טיול לסרי לנקה – ים של טבע

טיול טבע בסרי לנקה מתאים בעיקר לחובבי הנוף שבנינו, אלה שעבורם הטיול נמדד על פי פרמטרים של כמות הנוף והטבע אותו הם ראו במהלך הטיול – אנו שמחים לבשר לכם כי סרי לנקה היא אחד היעדים המהנים ביותר מבחינת היצע הנוף אותו טיול לסרי לנקה מציע לכל המשתתפים בו.

היום הראשון
היום הראשון יוקדש בעיקר להתאקלמות בתוך סרילנקה, ומיד עם ההגעה שלנו אל נמל התעופה בקולומבו נבצע העברה למלון בו נשהה במהלך כל הטיול שלנו. לעת ערב יינתן לכם זמן פנוי לשוטטות בעיר, ולהתרשמות מאחת הערים המתקדמות ביותר שתראו במהלך נופש בסרי לנקה.

היום השני
את הבוקר הראשון שלנו בסרי לנקה נפתח בנסיעה לעיירה מינרייה – Minneriya, ובה נסייר באחד הספאריים הגדולים ביותר בסרי לנקה – חופשה בסרי לנקה לא תהיה שלמה ללא פגישה עם מיטב החיות שסרי לנקה מציעה למבקרים בה. במהלך הסיור ניסע בג’יפ ונגיע מרחק נגיעה מחיות מכל הסוגים והמינים.

היום השלישי
את היום השלישי שלנו בסרי לנקה נבלה בנסיעה לסיגריה, בה נטפס על אחד המקומות המרהיבים בעולם – ממנו נוכל להשקיף על נוף קסום המגיע למולנו. לאחר מכן ניסע אל קנדי – Kandy, בדרך נעצור בחוות התבלינים הגדולים של סרילנקה, במהלך חופשה לסרי לנקה תוכלו להעשיר את המטבח שלכם על ידי רכישת תבלינים מקומיים. לעת ערב נגיע לקנדי בה נבלה את הלילה והערב.

היום הרביעי
אם הגעתם אל סרי לנקה בשביל חבילות נופש ירח דבש, היום הזה הוא ללא ספק היום עבורכם. במהלך היום נסייר בגנים הבוטניים שסרי לנקה מציעה למטיילים בה – בטיול נבחין בצמחים ועצים מרהיבים שקיימים רק באי הקסום הזה. לאחר מכן ניסע ל נהר מאדו גנגה, בו נבצע שייט מהנה במיוחד באחד הנהרות הגדולים בעולם – ללא ספק סגירה מושלמת לטיול שלנו.

היום החמישי
הגענו ליומו האחרון של הטיול, לאחר ארוחת הבוקר נארוז את המזוודות ונעשה את דרכנו בחזרה לארץ. מקווים שנהנתם, ונשמח לראותכם שוב.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך