טיול לסרי לנקה עם הילדים – 6 ימים

אם החלטתם כי ברצונכם לצאת לטיול אל סרי לנקה ביחד עם ילדכם, יש לנו את המסלול הטוב ביותר עבורכם. בין אם אתם משפחה פעילה, כזאת שרוצה להיות כל הזמן בתנועה, או מנגד משפחה שבאה לאותו טיול לסרילנקה על מנת ליהנות מזמן משפחתי האחד עם השני. אנו נדאג להתאים לכם את סגנון הטיול, לסוג האופי שלכם בתור בני משפחה.

היום הראשון
הטיול המשפחתי שלכם יוצא לדרך, ואין דרך טובה יותר לפתוח אותו מאשר נסיעה לפינוולה. פינוולה – Pinnawela היא אחד מיעדי התיירות הגדולים ביותר בסרי לנקה, בה נמצא בית היתומים לפילים. בבית היתומים לפילים יוכלו ילדכם לטפל בפילים הקטנים, ולראות כיצד מאכילים את הפילים הגדולים יותר. כל טיול לסרלנקה מתחיל כמעט בפינוולה, מדובר בהתחלה מיוחדת לטיול שלכם.

היום השני
את היום השני נבלה בנסיעה לעיר קאנדי – Kandy, אחת מהערים המפותחות ביותר בסרי לנקה. סרילנקה מציעה לכם מגוון רחב של פעילויות ייחודיות ביחד עם ילדכם, כאשר אחת מגולות הכותרת זה חוות התבלינים בעיר קאנדי, במהלך הסיור המשפחתי שלכם תוכלו לבחון כיצד מייצרים את התבלינים בחוות השונות, ולהעשיר את המטבח הביתי.

היום השלישי
ביום השלישי נבקר בעיר סיגרייה – Sigiriya, בה נמצאת מצודת האריה – אחד מיעדי התיירות הגדולים ביותר בסרי לנקה, מדובר במצודה גדולה במיוחד בדמות אריה, שנבחרה לאחת משמונת פלאי תבל שנבנו על ידי בני אדם. לאחר מכן ניסע לעבר דמבולה – Dambulla, עוד מקום שילדכם יוכלו לקבל מעט ידע על המדינה – כל טיול לסרי לנקה עובר בדמבולה בה נמצאים מערות הנזירים – שנוצרו לפני אלפי שנים.

היום הרביעי
ביום הרביעי לסרי לנקה נשנה מעט את המסלול, וניסע אל קיטאגולה – Kitulgala שידועה בסרי לנקה כאחת מהערים בהן הראפטינג הפך להיות הספורט הלאומי. סרי לנקה עם ילדים מבטיחה חופשה משפחתית ומהנה – כזאת שתגבש את כל המשפחה ביחד, הסיור באזור המפלים והנהרות בכל טיול לסרי לנקה יעשה את העבודה.

היום החמישי
את היום החמישי של הטיול שלנו לסרי לנקה נבלה בנסיעה לעיר מינריה בה נמצא הספארי הגדול ביותר בסרי לנקה. חבילות לסרי לנקה פעמים רבות לוקחות אתכם למקומות שלולא הטיול לא הייתם מגיעים לשם, אחד מהמקומות האלה זה העיר מינריה שרוב התיירים לא מכירים, ומדובר ביעד תיירותי מומלץ במיוחד המכיל בתוכו ספארי עוצר נשימה, הגורם לילדים להכיר את החיות שמייחדות את סרי לנקה משאר המדינות במזרח.

היום השישי
זהו יומנו האחרון בסרי לנקה, ולאחר סיור קצר בעיר קאנדי בה נמצא המלון שלנו – נעשה את דרכנו לנמל התעופה. ומשם נמריא בחזרה לארץ, אנו מקווים כי הטיול גיבש אתכם כמשפחה וגרם לילדים שלכם לראות את סרילנקה באור מעט שונה ממה שהם היו רגילים.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך