טיול תרבות והיסטוריה בסרילנקה – 8ימים, 7 לילות

מסלול זה מתאים לאנשים שרוצים להכיר את היסטוריה והתרבות של סרילנקה. אין ספק שתגלו עולם מיוחד ולא מוכר ותתרשמו מהיסטריה המיוחדת והתרבות העשירה של סרי לנקה. כדי להבין מה הטיול מציע מומלץ לקרוא פרטים באתרי באינטרנט על האי סרילנקה.

היום הראשון: מערות נזירים והרבה פילים
היישר משדה התעופה ניסע לכייון הנופש בסרילנקה: פינוואלה, המוכרת כ “בית יתומים” לפילים. בחווה נהנה מאכילת הפילים ורחיצה עימם בנהר תוך כדי טיול חוויתי על גבם.
משם נמשיך לדמבולה, מתחם מערות הנזירים הבודהיסטים הנחשבים למרתקים בעולם. ציורי קיר מפורסמים צויירו שם על ידיי אותם נזירים עתיקים, ונמצאים שם עד היום. את הטיול נסיים במלון בו נלון להמשך הלילה.

היום השני: נופש בסרילנקה ביקור בסיגירייה, מצודת סלע האריה וארמונות ענק מרהיבים
ניסע לבקר ב”סלע האריה” -מצודת סיגירייה שבעבר הייתה מעוצבת כראש אריה ענק הנחשבת לאחד משמונת פלאי תבל הבנויים. ממוקמת על סלע זקוף, ניתן להשקיף ממנה על הג’ונגלים הירוקים המקיפים אותה.
מערכות מים וארמונות ענק, ייראו לנו ממה שנותר מהעיצוב המקורי של המבנה, דרכן נטפס למצודה המוקפת בגנים, עוד נמצא כאן ציורי קיר יפיפיים שצבעם המקורי נשמר ולא דהה עם השנים. נחזור למלון בדמבולה לארוחת ערב וללינה למשך הלילה.

היום השלישי: חוות תבלינים בדרך לקאנדי
חופשה בסרילנקה מתחילה בדרך אל גני תבלינים במטלה. ונראה כיצד מפיקים את התבלינים העיקריים של סרי לנקה. צילון לאורך ההיסטוריה נחשבת כספקית תבלינים מהחשובות בעולם. במקום תיערך גם הדגמת בישול סרי לנקי.

היום הרביעי: קאנדי – שלל צבעים
נצא לסיור בקאנדי, הבירה הסינגלית בסירלנקה. נבקר במרכז האמנים ובעלי המלאכה בשוק המקומי, במקדש השן בו נשמרת שן של בודהה – מהשרידים החשובים ביותר בעולם הבודהיסטי מדם נמשיך למוזיאון אבני החן המפורסם. נמשיך לגנים הבוטאניים של פרדנייה – הגדולים מסוגם בסרי לנקה. במקום שלל עצים גדולים העמוסים במאות עטלפי פרות, מטפסים ופרחים.

היום החמישי: ירוק על ירוק: מטעי תה, מים ואוויר נקי בנוראליה
נעצור במפעל ליצור תה, נבקר בו ונצפה באיסוף עלי התה בשדות הסמוכים. נאכל ארוחת ערב ולאחר מכן נצא לסיור בנוראליה. זו מכונה “אנגליה הקטנה” -קולוניאליים, מסלול מרוצי סוסים ועוד.
אזור נוראליה משופע במפלים, ומסלולי הליכה רבים בדרגות קושי שונות מקיפים את העיר.

היום השישי: קולומבו – Colombo
לאחר שהייה בנוראליה ואזור ההרים ונתחיל לרדת לכיוון הבירה קולומבו, מרכז העסקים בסרי לנקה.
נטייל בה ונהנה מהעיר המודרנית והתוססת ביותר באי. נעצור באחד מקניוני העיר לקניית מזכרות וביגוד מהחופשה בסרי לנקה.

היום השביעי: דגים ונהרות
ניסע לבאלפיטיה, שם נצא לשייט בנהר ובלגונת המנגרובים. נראה את כפרי הדייגים בעבודת היומיום שלהם.

היום השמיני: לעונג הבא
התארגנות לקראת שדה התעופה הראשי בעיר קולמבו – Colombo שבסרי לנקה

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך