חוויה עוצרת נשימה בסרילנקה

אני חייבת לספר לכם על החוויה המדהימה שאני ובן זוגי עברנו, חודש שלם במזרח, כשהדובדבן שבקצפת היה סרילנקה. אם היו שואלים אותי לפניי חצי שנה על טיול בסרילנקה, הייתי אומרת שמדינת סרי לנקה נכתבת אצלי רק במשחק “ארץ עיר”, אבל עכשיו היא חרוטה לי היטב בזיכרון. חופים מהממים, פירות טרופיים בצבעים משגעים ומעל הכל, רוגע ושקט נפשי. אחריי תקופה לחוצה בעבודות החלטנו שאנחנו טסים להירגע במזרח. על אף שאני בחורה דיי מפונקת, חשבתי שיהיה נחמד להגיע למקום שבו הסטביליזציה עוד לא פגעה בנפש האדם, וכך היה. הגענו לנופש שלנו באי סרילנקה, וחלום זו המילה להשתמש בה.

נחתנו בנמל התעופה היחיד שלהם שהנמצא ליד קולומבו, אחריי טיסה של 7 שעות (זה היה נראה כמו נצח מאחר ואני חידתית בטיסות), בהצלחה, אתה קצת מתבלבל ולא מאמין שבתוך כל ההמולה הזו יש גן עדו, אבל כן כך היה. יממה אחת בקולמבו הספיקה לנו כדי להבין שאנחנו חייבים מקום שליו ונינוח, וכך עשינו, החלטנו כבר על ההתחלה להגיע ל”סיגיריה”, שנחשב לפראר ג’ונגל מדהים, עלינו על מצודת חצובה בראש סלע הר, אחריי עליה מטורפת של לפחות 3 שעות הגענו לפסגה , וחשבתי אפילו לקנות שם בית, אבל מהר מאוד בן זוגי הרגיע אותי,  ירדנו מהרעיון והמשכנו ל”מטלה”, שם עשינו מסאז’ מדהים, משמנים שהמקומיים האדיבים יוצרים שם. חוויה בפני עצמה. נופש באי סרי לנקה בהחלט מומלץ.

מאת: יונית הירש

Sri_Lanka_200_022ירח דבש שלנו בסרי לנקה
כאשר התחלנו לתכנן את ירח הדבש שלנו, רצינו בעיקר לחשוב על יעד מפתיע שנוכל להפיק ממנו את כל הטוב שאפשר להוציא מירח דבש. סרי לנקה הייתה הבחירה המושלמת עבורנו, מצד אחד מדובר ביעד

Sri_Lanka_200_102ירח דבש מתוק בסרי לנקה
אחריי חתונה משגעת באוגוסט, טסנו בסוף אותו חודש לאי סרילנקה, אחריי שהמליצו לנו בלי סוף על טיול בסרילנקה, ואמרו לנו שזו חוויה של פעם בחיים. גן עדן זה המקום, במיוחד לי ולבעלי שאנחנו אוהבים לנפוש

Sri_Lanka_200_008סיפורו של קוקוס טרופי
הטעות הראשונה והאחרונה שעשיתי כשהגעתי למדינת סרי לנקה הייתה להגיע לעיר קולמבו. אני לא יכול לתאר כמה רעש היה בעיר הזו. האוזניים כאבו לי, הפיח לא עזב את קנה הנשימה שלי וכאב הראש רק התגבר

Sri_Lanka_200_002חופשה בסרי לנקה שלא ניתן לשכוח
לרוב החופשות אליהם אני יוצא מאופיינות בסטנדרט גבוה, וערים אירופאיות שכל מילה מיותרת עליהם – אך לפני מספר שבועות החלטתי כי הפעם ברצוני לגוון, והחלטתי לבדוק את האופציה של טיול לסרילנקה