טיול עצמאי לסרי לנקה, קצר ולעניין

אם החלטתם לנסוע לבקר באחד היעדים המעניינים ביותר בעולם, הלא היא סרי לנקה אנו גאים להציג לכם את הטיול העצמאי – כזה שירכז במספר ימים בודדים את כל המקומות המעניינים ביותר בסרי לנקה. נופש סרי לנקה לא חייב לקחת שבועות שלמים, ואם אתם מחפשים טיול לסרילנקה קצר וססגוני הגעתם לעמוד הנכון.

היום הראשון
אם הגעתם עייפים מהטיסה, אנו נעורר אתכם בצורה מידיית כאשר את יומנו הראשון בתוך סרילנקה נבלה בנסיעה לעיר קיטאגולה –  Kitulgala בה נבצע שייט ראפטינג סוחף חושים, כל חובבי האקסטרים יכולים להיות בטוחים שהם ייהנו מהחוויה הזאת. לאחר שנחזור למלון ניתן לכם קצת זמן חופשי שתוכלו להבין מהו נופש בסרי לנקה.

היום השני
חיות יהיו חלק בלתי נפרד מההווי של רוב טיולים לסרילנקה, ולכן ביום השני שלנו ניסע מינריה – Menara  בה נמצא אחד מהספארי המרכזיים בסרי לנקה, במהלך הסיור נחבור למדריך מקומי עם רכב וניסע בין החיות ובעלי החיים הנמצאים בשמורה. סרי לנקה ידועה בזכות הזנים הרבות של החיות הנמצאים בה. לאחר שננוח מהסיור בספארי, ניסע לעיר פינוולה –  Pinnawela בה נבקר בבית היתומים לפילים, כל טיול לסרלנקה עובר במקום הזה – שבו נוכל להאכיל ולצפות בפילים בשגרת יומם.

היום השלישי
בבוקר ניסע לעיר דמבולה – Dambulla, שם מחכים לנו מערות הנזירים שהם אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בכל טיול סרי לנקה. במערה נמצא ציורים ישנים וכתובות שהשאירו הנזירים אחריהם לפני אלפי שנים. לאחר מכן ניסע אל סיגריה – Sigiriya בה נסייר במצודת האריה הענקית, אומנם מהפסל נשארו רק הרגליים אך עדיין מדובר במוקד תיירות.

היום הרביעי
את היום הלפני אחרון נקדיש לחוויה עבור כל המשפחה, ונעשה את דרכנו לעיירה בילאפיטיה –  Balapitiya בה נבצע שייט מרגיע ומרענן באגמים הגדולים של סרי לנקה. ואיך אפשר להשלים חופשה בסרי לנקה מבלי לנסוע לעיירה קאנדי – Kandy בה נצפה ונרכוש תבלינים המיוצרים על ידי המקומיים.

היום החמישי
להתראות סרילנקה תם הטיול שלנו, אנו מקווים לראותכם בקרוב כאשר תבחרו עוד חופשה לסרי לנקה.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך