טיול קלאסי לסרילנקה – 8 ימים, 7 לילות של חוויות

אם אתם מחפשים טיול קלאסי מושלם אל סרי לנקה הגעתם למקום הנכון, במסלול הזה תמצאו טיול לסרי לנקה שיפגיש אתכם עם כל המקומות המיוחדים שסרי לנקה מציעה למטיילים בה. נופש בסרי לנקה לא יהיה מושלם מבלי שתחווה מעט מכל דבר – אז בואו והצטרפו אלינו לטיול הקלאסי אל סרילנקה.

היום הראשון – מפגש עם פילים ועם הדת הבודהיסטית:
לאחר שננחת בסרי לנקה, נקדיש את היום הראשון שלנו במדינה למפגש עם אחת מהחיות הנפוצות באי הזה – הפילים. פינוואלה (Pinnawala) שכל טיולים לסרילנקה כמעט עוברים דרכה תהיה היעד הראשון שלנו, שם נוכל למצוא את בית היתומים לפילים שמאפשר לנו לפגוש את החיות המדהימות הללו במקום הטבעי שלהם. חופשה בסרי לנקה לא תהיה שלמה גם ללא מעבר בעיר דמבולה (Dambulla) המכילה מנזרים ומקומות קדושים לדת הבודהיסטית.

היום השני – ביקור במצודת האריה:
אחרי שנתעורר ונעביר את הבוקר הראשון שלנו בסרי לנקה, את היום השני שלנו מתחיל בסיגרייה (Sigiriya) שבעבר הכילה את אחד המבנים המפורסמים בעולם מצודה בצורה של אריה, היום במקום נשארו רק הרגליים של המצודה. בדרך חזרה למלון נבחין כמו בכל טיול אל סרי לנקה בנופים עוצרי נשימה ושפע חסר תקדים.

היום השלישי – חוות התבלינים של סרי לנקה:
סרילנקה נפוצה בתבלינים אותם היא מפיצה בכל העולם, ולכן נבקש ביום השלישי בעיר קאנדי (Kandy) שמכילה את חוות התבלינים הגדולות במדינה. במהלך הביקור כמו רוב חבילות לסרי לנקה תוכלו לקנות תבלינים ולהעשיר את המטבח שלכם.

היום הרביעי – ביקור בעיר קאנדי (Kandy):
רבים נוטים לחשוב כי הערים בסרי לנקה ישנות ואינן מתקדמות, במהלך היום הרביעי נבקר בעיר קאנדי (Kandy) שהיא אחת מהערים המפותחות והמתקדמות ביותר במדינה. ביום הזה נבקר גם במקדש השן שהוא אחד מהמקומות החשובים ביותר לדת הבודהיסטית.

היום החמישי – מפעלי תה ומפגש עם מבנים היסטוריים:
את היום החמישי נבלה בנסיעה לעיר נוראליה (Noralia) שגם היא מהערים המתקדמות בסרי לנקה, בעיר ישנם את מפעלי התה המהווים את מקור הגאווה של סרי לנקה. בערב נחזור למלון, ונאפשר לכם לצאת ולבקר בעיר.

היום השישי – ביקור בקולומבו (Colombo) עיר העסקים
את היום השישי נעביר בעיר קולומבו (Colombo) שהיא בירת העסקים של סרילנקה. כיאה לעיר עסקים תוכלו לטייל במבנים עוצרי נשימה, וכמובן בקניונים ואתרי קניות מהמרשימים ביותר בסרי לנקה.

היום השביעי – יום של שייט ומים
את היום הלפני אחרון שלנו, נקדיש לבילאפיטיה (Balapitiya) שתשאיר לנו טעם טוב מסרי לנקה. בתחילת היום נשוט בלגונת המנגרובים. בנוסף נבחין בדייגים המקומיים שמתפרנסים מדייג, ומביאים לבני משפחת מקור מרכזי לפרנסה.

היום השמיני:
הטיול הקלאסי והמרתק שלנו לסרי לנקה תם, לאחר ארוחת הבוקר נארוז את המזוודות ונצא על שדה התעופה של סרי לנקה.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך