כל המשפחה בטיול של 5 ימים לסרי לנקה

כל המשפחה בטיול של 5 ימים לסרי לנקהטיול משפחתי לאסיה יכולה להיות אפשרות חסרת תקדים, ואין מקום טוב יותר מאשר סרי לנקה לבלות בו את הנופש המשפחתי שלכם. טיול לסרי לנקה עם כל המשפחה, לא רק שיעשיר את המשפחתיות שלכם – אלה גם יאפשר לכל אחד מבני המשפחה להתחבר ליום אחר ולעשות את הדברים אותם הוא הכי אוהב במהלך אותה חופשה לסרי לנקה.

היום הראשון
את תחילת המסע המשפחתי שלנו בסרי לנקה נעשה בביקור בעיר פינוולה –  Pinnawela, בה נוכל להאכיל את הפילונים הקטנים ונוכל לצפות בהם בסביבת הטבעית. לאחר שנבקר בבית היתומים לפילים, ניסע לעיר נגומבו Nagombo – בה נבצע שייט תעלות עוצר נשימה, חוויה שתוכלו להרגיש אותה רק במהלך טיול לסרילנקה. במהלך השייט נצפה במקומות עוצרי נשימה, ונוכל לעצור לארוחת ערב כמו שרק סרילנקה מציעה לנו.

היום השני
היום השני יחל בעיר סיגריה – Sigiriya בה נמצאת מצודת האריה, אחד ממוקדי התיירות הגדולים ביותר בסרי לנקה. כל נופש בסרי לנקה חייב לעבור במצודה, מדובר בפסל ענק שממנו נשארה רק הרגל של האריה. בהמשך ניסע אל פולונארווה –  Polonnaruwa עיר הבירה של סרי לנקה מימי הביניים, נוכל למצוא בעיר עתיקות רבות שמאפיינות את העיר העתיקה והעסקים בסרי לנקה מלפני מאות שנים.

היום השלישי
אחרי שנישן כמו שצריך, נפתח את היום השלישי בדמבולה – Dambulla, שבה נמצא את מערות הנזירים הגדולים ביותר בעולם. במערות נוכל למצוא ציורי קיר וכתובות שנכבו ע”י אותם נזירים שחייו במערה. במהלך הנסיעה לעיר קאנדי – Kandy נעבור בחוות התבלינים הגדולות ביותר באזור, ומקור הפרנסה של תושבים רבים. ובקנדי נמצא לערב מהנה באחת מהערים המתקדמות ביותר בסרי לנקה.

היום הרביעי
בבוקר הראשון שלנו בעיר קאנדי – Kandy, נבקר בגנים הבוטניים המלכותיים. במהלך הביקור נוכל לחזור בעשרות רבות של צמחים וסוגי פרחים, חוויה שיכולה לעניין את כל בני המשפחה. סרי לנקה יכולה להיות יעד מושלם לכל גיל, לעת ערב ניסע לעיירה נווארה אליה  Nuwara Eliya – בה נעביר את הלילה האחרון שלנו בנסיעה ברכבות ומהתרשמות מהעיר הקסומה.

היום החמישי
כאן הסתיים לו הטיול שלנו אל סרילנקה, אומנם טיול קצר אך החוויה גדולה לכל בני המשפחה. מקווים לראותכם בטיול הבא.

זה טיול לסרי לנקה לדוגמא. צור/י קשר כדי לקבל הצעה לטיול מתאימה לך.

טל: 0545232560  

עוד טיולים לסרי לנקה שיכולים לעניין אותך